Slyna

Det är inte vad jag skulle kalla Josse, utan jag kallar henne Josse. Jag tycker det är finare! Vi har bestämt att hon ska sova här någon dag, och då har hon lovat att vi ska kramas hela natten! Det är lite coolt, jag lovar att jag kommer börja träffa henne oftare. Hon gör mig på bra humör!

För övrigt, så borde ni besöka spexet imorgon. Det kommer bli sjukt grymt, det kan jag lova er. Vill inte förstöra något för er, så jag berättar inte vad vi ska göra. Men kom dit om ni vill ha en grym start, på en ännu grymare kväll!

--------------------
Yours sincerely, Simon Hernqvist

Kommentarer
Postat av: michelle

men för HELVETE simon nu får du ärligt talat ta o lägga ner .. vet fan inte om jag ska skratta eller gråta . du ska inte lägga upp dig själv på annons på blocket lika gärna eller ? eller kör du liksom hela skolkatalogen från sida 1-100 ? i rangordning eller nåt? seriöst.

2008-12-19 @ 12:26:27
URL: http://mejseuil.blogg.se/
Postat av: Sandraa.

Så du har skaffat blogg du! :P

2008-12-19 @ 19:53:55
URL: http://wendiiigos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0