Blogg

Är det verkligen så intressant att läsa andras bloggar? Alltså, en blogg handlar om en persons liv, och vi sitter klistrade framför vissa personers bloggar. Jag förstår inte varför riktigt, är det för att vi är egoistiska och letar desperat efter något som handlar om oss själva? Eller är det en tidsfördrift? För jag kan säga att, face it, så intressant är inte andra människors liv. I alla fall inte i mina ögon. Visst, det fanns den tiden då jag följde blondinbellas blogg dagligen. Dock vet jag inte varför. Tror nog mest för att det var för att hon är snygg, och för att jag ville veta mer om henne. Ville väl drömma mig bort i hur ett liv med henne skulle se ut. Ja, jag vet att jag är töntig men det är sån jag är. Jag kan inte hjälpa det, tyvärr!

Idag;

Ja, idag har jag inte gjort så mycket, vaknade vid 3 ungefär. Skulle varit på ett möte med Gymf i skolan vid 2 egentligen. Men jag kände att jag orkar verkligen inte. Dock skulle jag varit på praktiken om jag inte skulle varit på det mötet, men det orklade jag ju såklart inte heller. Så min dag hittils har bara bestått av att sitta vid datorn. Dock har jag haft ett trevligt samtal med Linda, som pågår just nu faktiskt. Och sen så har jag ju solstrålen Marie på msn. Hon är så himla trevlig och fattar inte hur jag kan ha missat henne. Hon gör mig på bra humör!

Dagens person;

Linda


----------------------
Yours sincerely, Simon Hernqvist

Kommentarer
Postat av: linda

åh hur söt är du inte eller! du är min dagens person med :)

2008-11-26 @ 20:23:02
URL: http://lindanord.blogg.se/
Postat av: Marie

<3

2008-11-26 @ 20:50:16
URL: http://mabbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0