Haha, nu jävlar

Alltså, jag var ju tvungen att följa strömmen. Alla har ju en blogg idag, och alla tycker att det är intressant att läsa bloggar ochså verkar det som. Vet dock inte hur seriös jag kommer vara med den här bloggen. Kommer nog inte ta den till blondinbellas nivå direkt, men vi får se!

Idag har jag inte gjort så mycket, kom hem efter skolan och var trött som ett as. La mej och kollade på Iron Man i väntan på att gå på Magnus Betnér, dock så somnade jag och vaknade typ precis innan det började. Så det blev att hasta sej iväg, nyvaken och ofräsch. Men det funkade, hade väligt trevligt och måste säga att han var sjukt bra. Han är lätt en utav mina största idoler, för han har så bra åsikter, och framför dom på ett väldigt bra sätt!

Sen så blev det pizza med Bratt, Josefine, Timmy och Cornelius hemma hos mej. Alla beställde kebabtallrik, förutom mongot Cornelius som självklart skulle ha en kanonpizza! Det var trevligt! Sen blev det att jag fick skjutsa hem dom, och sen bege mej till sängen. Så här ligger jag nu och skriver i min nya blogg, samtidigt som jag pratar med typ världens bästa tjej (tycker att jag borde upptäckt henne tidigare dock!) Marie. Vi har typ exakt samma intressen, och det är sjukt skoj att prata med henne!

Vill bara tipsa alla om den bästa svenska serien som någonsin har gjorts tror jag, och det är En fyra för tre.

Det är är en serie ifrån tidigt 90-tal, med Björn Gustafson, Birgitta Andersson, Anna Jacobsson, Göran Gillinger och Lina Pernéd. Helt jävla underbar!

Aja, det var allt för mej idag, vi får se när jag orkar uppdatera här nästa gång!

Kommentarer
Postat av: Marie :>

bloodypussycunt !

2008-11-26 @ 03:14:53
URL: http://mabbo.blogg.se/
Postat av: Babbidesign - [Design & Foto]

Hej! Om intresse finns till ny bloggdesign, kika in hos mig, välkommen :)

2008-11-26 @ 03:18:00
URL: http://babbidesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0