Huvudvärk

Fy, jag har sån himla jobbig huvudvärk, som vägrar försvinna. Har inte kunnat sova heller, så jag har suttit och pratat med bästa Marie Desiree Emelyn Anna Linnea Andersson Quinet hela natten istället. Fast nu börjar jag dock bli trött, så om en stund ska jag nog sova! Fast jag vill egentligen inte slita mig från msn, för hon är så trevlig! Fast jag börjar undra om vi har något liv egentligen, för nu sitter vi och skriver i bloggen båda två, så att vi ska ha något att göra sen! Dock gillar jag att läsa hennes blogg, länk kommer finnas i slutet!

Hon och Mikaela kommer hit i helgen för övrigt, då blir det party! Vi ska gå och kolla på Joel, även kallad "Remix Retard". Lär bli sjukt grymt, är riktigt taggad på det kan jag lova! Hoppas bara att typ Marcus, Cornelius och Linus m.fl hänger med, då lär det bli roligt som tusan!

Dock vet jag inte hur länge dom stannar, jag hoppas på hela helgen men vi får se! Det vore riktigt rolig i alla fall. Får tjata på Marie så att dom gör det! Haha! I och för sig, med min övertalningsförmåga så borde det funka! Funderar bara på vart man kan hitta förfest på fredag, om det är någon som vet någon så kan personen jättegärna säga till.

Nä, nu kommer jag inte på något mer att skriva. Kan ju säga det till dom som inte har migrän, att man blir inte så fantasifull när man har det i alla fall!

-------------------------
Yours sincerely, Simon Hernqvist


Marie Andersson (:

Kommentarer
Postat av: Marie

<3

2008-11-27 @ 07:35:44
URL: http://mabbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0