Marie

Alltså, jag måste bara skriva om den här underbara människan. Vi har typ känt varandra ett tag, men dock aldrig pratat riktigt. Men vi började prata "riktigt" för typ 3 dagar sen, och jag har aldrig mött en människa som är mer lik mig än hon. Hon är så förstående och underbar. Hon fattar exakt vad jag menar hela tiden, utan att jag behöver förklara det. Hon har liknande problem som mig (dock vet ni typ inte om att jag har problem, eftersom att jag väljer att inte prata om dom). Men inför henne kan jag verkligen göra det, och jag förstår inte varför. Men det känns bra, det känns bra att ha någon som lyssnar. Det känns ochså bra, att hon delar med sig utav sina problem, då det annars lätt blir ett "ge-förhållande". Plus att det känns som att hon litar på mig då, och då är det lättare att prata om sig själv.

Alltså, jag vet inte vad jag ska skriva mer än att hon är så himla bra. Hon lyckas få mig på bra humör typ hela tiden. Sen om man råkar komma in på något känsligt, så pratar vi ändå om det, men är det börjar bli alldeles för ledsamt, då tar hon tag i disskutionen och vänder den in på något trevligt istället. Så i ena stunden kan man sitta och vara hur ledsen som helst, för att sedan två sekunder senare sitta och skratta tillsammans med henne!

Min slutsats är helt enkelt, att du är bra, Marie Andersson!

------------------
Sincerely yours, Simon Hernqvist

Kommentarer
Postat av: Marie

NU GRÅTER JAG IGEN : <<<<<<<<<<<<<<

2008-11-27 @ 00:27:29
URL: http://mabbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0