Sovdags

Ja, nu sitter jag här och skriver igen (fortfarande huvudvärk, så det lär inte bli praktik imorgon heller). Denna gången är det för att Marie tvingade mig att skriva. Jag vet inte vad jag ska skriva, förutom att hon och Mikaela kommer hit imorgon, och det lär bli riktigt kul! Jag är sjukt taggad på det kan jag lova, sen på kvällen ska vi ju gå och kolla på Joel som sagt! För er som har missat vad det är med Joel, så slänger jag upp en bild sen!

Måste bara säga det att jag tycker att Marie är en helt underbar tjej (jag vet att jag har sagt det förut, men jag säger det igen), för hon förstår mig exakt, och vi är ruskigt lika. Vi säger exakt samma saker typ hela tiden, och tycker om exakt samma saker. Förutom att hon inte gillar smörgåstårta, men det ska vi nog ta och ändra på! Haha! Sen så är hon ju otroligt söt ochså, men dom som har sett henne vet nog redan det!

Jag satt förut och funderade på en sak, vad hände med serien "Pappas flicka", är det någon som kommer ihåg den? Jag testade att googla på den, och fick upp en träff som stämde in på den serien. Det enda jag minns ifrån den är typ introt, där det är en liten flicka som ska lära sig att cykla typ och sen att det är Carl Kjellgren som spelar pappan (måste skryta med att jag har träffat honom i verkligheten, han var på Stures här i Lidköping!). Hur som helst, nu blev det här väldigt långt, tänkte ju bara skriva en rad eller två!




-------------------------
Yours sincerely, Simon Hernqvist

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0