Inlägg för skrivandets skull

Nu var det ett tag sen jag skrev här kan jag ju säga.

Oj, vad jag saknar vissa saker just nu.
Lite jag fick reda på en sjuk sak nyss!

Inte kul! Inte kul!


Vad ska jag göra nu då?

Ide? Det kanske är en idé?
Annars kan jag ju skjuta mig själv?



Men näe, nu ska vi inte deppa ihop
Omtanke, eller mer att tänka om!

Ridån har gått ner så att säga, eller kanske gått upp?

Helt ärligt, så ska jag sluta idka sexuellt umgänge i alla fall!
Endast för att slippa anstränga mig

Det här var min sista mening!


-----------------------------
Yours sincerely, Simon Hernqvist

Kommentarer
Postat av: Tösasnodden

Jojo, Haha,, kram du söte pojk!

2009-01-15 @ 20:00:05
URL: http://carolaeriksson.blogg.se/
Postat av: linda

du är lite för dålig på att uppdatera ;)

2009-02-09 @ 11:33:02
URL: http://lindanord.blogg.se/
Postat av: Anonym

Olivia Morhed

2009-02-10 @ 03:39:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0